tirsdag 4. desember 2012

Travel tid

Ok, det går tregt med interiørblogging for tiden.Bad er snaaaart ferdig, mangler litt lister, vindusskerming og siste finpuss her og der, men det er allerede tatt i bruk. (Noe "skal" vel stå igjen ugjort ei stund på et slikt prosjekt?!) Er super fornøyd da!! Bilder vil komme.. Snart!

  I den siste tiden har huset og jeg, stått på hodet. Julemesse i helga som var og jammen ble oppkjøringa forstyrret av en ekkel bihulebetendelse, med feber og halsvondt. USJ! Men helga gikk forholdsvis greit da, fryktelig sliten, ja, men uten varige mèn. Hehe!


Nå håper vi på at vi snart skal få tid til å ordne butikk neddi fjøset, men det gjenstår fremdeles litt forberedelser for å få det til. Litt maling og struktur, som må i orden først. Men jeg håper det blir mulig å begynne som smått å pussle litt med dette fremover nå, når jeg ikke MÅ holde på med søm, strikking og smykker, ved enhver ledig stund. Tror ungene også gleder seg til det, i allefall størsten, for han er ikke sååå gira på å hjelpe til som minsta. (Bortsett fra at han funderte ei stund på å lage egne fleece produkter, da han så overskudd/skred-dungen etter jeg hadde klippet til kjoler. Var inne på både skjærf og armbånd, hehe) Mens Nora gjerne lager smykker, kjoler og hårpynt sammen med mamma, hvis hun kan beholde halvparten selv. Hehe! På messa sprang hun rundt som gal og skulle dele ut/selge tingene han hadde "vært med" på å lage. Søteste!!


 Over til noe annet. I kveld åpnet salget på Pompdelux og jeg sto fremst i køen for å sikkre meg noen lekkerbiter til en billig penge! Eeeelsker stilen deres, finner ting der som er litt annerledes enn det man finner i de typiske kjedebutikkene. Bruker ikke være noe problem å finne søte jenteting til Nora, men gutteklærne er jeg ikke alltid sååå begeistret for, men denne gangen fant vi da ett og annet. Henrik likte godt de baggy buksene over, skulle gjerne hatt blå, men desverre var de tom for det, så vi prøver med sand (under). Litt lyse i fargen, men i verste fall farger jeg dem. Det ble heller joggebukser i blått, med rød detalj. Og en kul bestefar-genser :)


Nora var det, som vanlig, ikke noe problem å finne noe til. Så det ble noen nye sett denne gangen også, tipp topp, for fasongene herfra kler henne SÅ godt.


Nora måtte jo ha cardiganen over, som hadde vakkreste navnet, Norah. Nydelig både til pent og til hverdags. Både blusen og dongrien ble også med i kurven og den blå joggebuksen. 


 Rette tilbehøret må en jo ha! Skjerfet over tror jeg blir nydelig til den kule baggy buksa (under) med lurex/litt skimmer og den duse lyngfargede toppen i midten under.


 Toppen er bestilt med lange ermer, men på bildene av den så fargen helt feil ut.


Denne skjorte-kjolen ønsket damen seg, så da slo mamman til. Blå kjole er ikke hverdagskost her i gården, så det gledes!! Ble også med ett sett med stripete genser og tights i blått, som kan mixes og matches med alt det andre i blått. Har også en tunika fra en tidligere kolleksjon i blått, som jeg håper skal passe sammen med dette settet.

Jaja, du skal se jeg dukker opp etterhvert med interiør-oppdatering, men inntil videre, god advendt! :)

Ingen kommentarer: