fredag 29. oktober 2010

Gjester og ny stue

Lille snuppa mi har jammen rukket å bli ett år allerede og vi har hatt en liten feiring av bursdag, med kaker, saft, vafler og koselig besøk. For annledningen ble det hengt opp vimpelrekker i bursdagsglade-farger! :) (Denne vimpelrekka har vimpler i litt annen fasong og str enn de jeg har laget for salg)


Mens vi holdte på og ordnet klart for selskap ble det samtidig hengt opp endel ting som har stått på vent. Bla har det gamle vinduet funnet sin plass på veggen og lyslykta du også ser i speilet her. Lykta her er foresten flere år gammel og jeg blir bare mer og mer glad i den. Den begynner nemlig å bli perfekt rusten og shabby nå etter noen sommre ute på terassen. :)


Etter gjestene hadde gått fikk jeg ånden over meg igjen og stua ble ommøblert, igjen. Det er noe av det morrsomste jeg vet. Min kjære blir nesten ikke lenger overrasket engang om han kommer inn i stua og den ikke lengre er som når han forlot den sist.. Heldigvis vet han hvordan jeg koser meg med dette og lar meg holde på akkurat som jeg vil. Arveprinsen har vist arvet dette genet og er nesten like ivrig som mamma når vi snakker om å flytte om.. :)


I denne sofakroken har vi noen velbrukte Lackbord fra Ikea, som engang ble kjøpt som lekebord til størsten, men etter lille snupp kom til verden, måtte han ha et høyere bord, slik at ikke hun skal nå alt han holder på med av leker.. Dermed har disse bordene blitt stående her, i sofakriken, i mangel av noe bedre. MEN nytt bord er bestilt, leveringstiden er ukjent.. Tar det like lang tid som ei viss kjøkkenhylle, fra samme produsent, kan det fort gå år..  (Hvis ikke mini-hjelperen kan hjelpe meg å overtale sjefen om at søndag er en fin dag å ordne nytt bord til mamma..) :)

Ingen kommentarer: