lørdag 30. oktober 2010

Grønt er skjønt..?

 Høstlyng har kommet på plass i vinduskarmene, etter å ha pyntet på trappa ei stund nå. Synes fargen gikk så godt til de "nye" gardinene i stua. Grønne gardiner er egentlig ikke helt meg, men utrolig nok synes jeg de gjør seg godt i den ellers lyse stua vår. Gjør det lunt og godt inne, nå som høststormene herjer ute. :)

Gardinene ble opprinnelig kjøpt av min farmor, men de passet ikke hos henne. Så mamma fikk dem av henne, hjemme hos mamma passet de PERFEKT! Men desverre var det bare 2 lange høyder og mamma har mange store vinduer og trenger minst 3 eller 4 lange.. Dermed fikk mormor dem, til å ha i feriehuset i Beiarn, der også passet de flott! Og ble hengt opp der, for ei stund, men så ble salongen der byttet ut og gardinene ble GRUSOME mot den nye salongen, så dermed reiste gardinene derfra.. Og jeg ble spurt om jeg kunne bruke dem. Ja, kanskje det? Medaljongmønster er helt min ting, kanskje fargen kunne vekse på meg..? Og nå har den jammen gjort det. :)

I den store kurven under vinduet har vi varme, deilige ullpledd liggende. Så er de alltid i nærheten når man trenger et. Og de trenger vi stadig, når mamma kryper oppi godstolen for å blogge litt, eller når storegull trenger et hemmelig-skjulested under lekebordet.. :)

Ingen kommentarer: