fredag 26. november 2010

Dårlig tid og lampe-valg

Nå er vi midt i siste innspurt her i huset. Julemesse i Orklahallen, Orkdalsmessa, i helga. Det blir SÅ gøy! Oppkjøringa til messa ble desverre ikke som håpet, da jeg har vært sengeliggende med feber og full pakke denne uka, men i dag må jeg bare kjempe meg opp og ferdigstille siste rest.
Ottava - landlig og industriell på samme tid
Vi har fått til så mange forskjellige produkter i år, jeg sier VI fordi min kjære har tatt i et tak nå som jeg har vært sengeliggende. Han er helt toppers altså!! Bilder av produktene våre får komme senere, da jeg ikke har fått tatt noen ennå. Blir nok litt fotografering mens vi holder på å gjøre i orden standen vår i kveld. :) Epla-butikk er også underveis, men får ikke tid til å få den opp og gå før etter helga.
Kroby - landlig og fin
Mens jeg har ligget her rett ut, har jeg tenkt litt på kjøkkenlampe.. Vi må ha ei ny da den forrige desverre har røket. Da vi skal flytte innen kort tid legger vi ikke no særlig penger i det, i tilfelle vi vil ha noe helt annet når vi begynner tegne nytt kjøkken.. Så det blir nok en av disse rimelig variantene fra Ikea.
Kulla - veldig stilren, med det lille ekstra
 Mine favoritter er de du ser her. Litt forskjellige stiler, likheten mellom dem er at de alle passer godt inn i den lyse stilen og er alle lamper som vises godt i terenget. En lampe gjør jo mye med rommet, så her gjelder det holde tunga rett i munnen. :)
Melodi - liker den rene linjen
Blir nok en Ikea-tur over helga, akkurat nå heller jeg litt mot Ottava, har lenge likt den, men det kan jo fort hende jeg ombestemmer meg når vi står der på Ikea. Det har skjedd før det, kan du si.. :)


Ingen kommentarer: