torsdag 28. oktober 2010

Juleforberedelser



November banker på døren og messe nærmer seg for min del. Her er det julemesse siste helga i november og jeg har allerede ferdigstilt og produsert masse som skal selges der. Det blir spennende å se hva vi får solgt, da vi har masse nye produkter denne gang. :)


Jeg har sydd julestrømper, små og store poser i lin, små og store hjerter, med og uten vinger, puter i lin alt dette med nostalgiske trykk. Har også sydd lommetørkle etuier, vimpelrekker, kremmerhus (disse blir med tekst-trykk, noen får kanskje nostalgiske trykk) Også blir det selvsagt kort i flere varianter, dekorerte fyrstikkesker og endel andre småting som er på skisseboken :) På planen min nå står ferdigstilling av endel vimpler, så skal jeg klippe til stoff til flere puter og oppbevaringsposer på henger. Jeg koooser meg som dere skjønner! :)


På bildene under ser man endel av mine vimpelrekker. Alle mine vimpelrekker har 9 vimpler, det er 10 cm mellom vimplene og hele rekken måler 3 meter.
Det har kommet til ett par design siden jeg tok bildene og små endringer på noen av disse. Endel er også montert og ferdigstilt nå. Beklager dårlig lys på bildene, jeg jobber stortsett med dette etter ungene er i seng om kveldene, dermed null dagslys = kjipe bilder.. Men men.. :) Gøy med litt bilder uansett tenker jeg. Hvis dere har noen godt navneforslag til de forskjellige designene blir jeg veldig glad for ideer. Endel navn er på blokken, men gøy å få litt inspirasjon. :)






2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei, flott Blogg du har.

Eg vil gjerne tipse deg om nettsiden www.MiniMesse.no med tilhørende facebook-gruppe med 150 medlemmer.

Nettstedet er ment som en non-profitt hjelp til de som ønsker å arrangere egen messe, eller delta på andre sine messer.

Nå ligger det inne 2 julemesser i facebook-gruppen. Velkommen med om det er av interesse ;-)

Kristins rede sa...

Jeg gleder meg til messa! Har tenkt å handle noe av deg:)