onsdag 25. august 2010

Ting begynner å bli ferdig, men..

..ennå mangler siste finish både her og der.. Dere får en sniktitt alikevel. Her er noen av tingene som de siste ukene har skiftet farge. MYYYE lekkrere enn gulnet furu/bjørk?!  :)

Vitrineskapet mangler håndtak ennå, vil ikke sette på dem i messing, men vurder å spraylakkere dem lysgrå, matt.. For jeg finner vist ikke de PERFEKTE håndtakene. Ville helst hatt noen av typen dråpeformet keramikk, som henger.. Ala typen Ikea har på en del kommoder ol nå.

Tar gjerne i mot tips om noen vet hvor jeg kan finne det.

2 kommentarer:

Kristine sa...

Så lekkert skapet ble! Vi har et som likner veldig, kanskje det samme? (rosendal tror jeg det heter) som jeg har veldig lyst til å male. Kunne du fortalt litt om hvordan du gikk fram? Pussing, grunning, type maling, antall lag med maling osv.

Kristine sa...

Tusen takk for rask og fin forklaring i bloggen min:)
Ha en fin dag!