onsdag 25. august 2010

God kveld

I dag har vi vært på shoppingrunde i Trondheim etter vi hentet størsten i barnehagen. Snuppa har fått seg ny lekegrind, den gamle var litt sliten.. Den nye kan i tillegg brukes til gitter rund ovn og sperre åpninger på opp til ca. 3,5 m. Kjekt!

Stoff og stil har, som kjent, kommet med ny katalog nettop. Masse nyheter ble handlet inn, så nå skal det produseres frem mot messe i nov.-des. Det blir gaveposer i lin, i år også, men i tillegg kommer jeg til å sy puter i samme stil, vesker, toalettmapper, pengbøker, kleenex-holdere, oppbevarinsposer osv. Alt i lyse pasteller, med noen innslag av rødt og blått. Min stil. :)

Du skjønner jeg blir opptatt med symaskinen i kveld, men du SER kanskje hva jeg burde gjort...?
(Men det utsetter jeg til i morgen, selv om mitt nye rengjøringsmiddel fra Durance formelig roper etter å bli brukt, mer..)

Ingen kommentarer: