søndag 21. mars 2010

Salg hos Panduro

Mange har sikkert fått det med seg alt, men vil bare tipse dere om at det nå er salg hos Panduro Hobby og gode priser på MASSE flotte produkter. Jeg sendte inn en ordre for ett par uker siden og fikk stooor pakke i posten, men vurder jammen å supplere hobbylageret mitt med ennå litt mer fra salget..

Jeg elsker Tilda-produktene og har gjort et kupp på bokser, synes jeg selv. Se på alle de lekkre, "nye" boksene som nå pryder mitt hjem  ♥ 


 Disse STORE, runde og utolig søte boksene med roser står nå å pynter opp kjøkkenbenken her og rommer bla. nespresso-kapsler. Perfekt!!


 Disse boksene var jeg rimelig usikker på, pga. skjelldekoren, men da jeg er veldig glad i blått ble de bestilt uansett. 
Snur bare baksiden frem så slipper jeg tenke på det. Disse passer nå på kake-bake-ting.. Essenser, konditorfarge, kakepynt ol.




Barneboksene fort ble adoptert av storebror, som hadde mange gode ideer til hva de kunne brukes til. 
Etterhvert tenkte jeg de kunne være kjekke til å ha litt hobbysaker i når vi skal ut å reise feks


 Babyboksen, som var mye større enn jeg hadde sett for meg, står på badet ved stelleplassen til snuppa.



Ingen kommentarer: