fredag 5. februar 2010

Snuppi

 
 

Denne Lo'en er ganske ny faktisk, første etter laaang tids "scrappe-tørke", eller Lo' tørke får en vell heller si, lagde opp myyye kort før julemessa og fikk egentlig litt nok etter det. Men i det siste har jeg gått med "scrappe-følelsen" i magen, VIL skape noe, ett eller annet. :) Og så var jeg i gang igjen.

Dette bildet av snuppa er tatt hos mormor &morfar rett etter jul, ca 2 1/2 mnd gammel. Hun har hele tiden vært veldig sterk i kroppen, holdt hode selv hele tiden. Her ligger hun og koser seg på mage, mens mamma løper rundt å knipser bilder, ett vellkjent scenarie. :) Hun ser så nysgjerrig og spent ut. Hærlige "baby-Nora", som hun går for blandt søskenbarna nord-for. :)

Produkter jeg har brukt: Rosepapir fra en av de nye Tilda-seriene, hjertepapir fra Ladybug and friends, fuglebur (Transparent) fra Hambly, hjertebånd og thickers fra American Crafts, blomst fra Papirloftet. Har også brukt teknikker som Glimmermist, sverting av kanter og søm.


Holder foresten på å planlegger Dåp til neste helg. Gleder oss sånn til å se igjen familie og venner, som kommer reisende. Blir skikkelig koselig. Mye tanker surrer i hodet mitt anngående mat og bord-dekking. Vi skal spise Koldtbord/Tapas og feiringen skal foregå i et leid lokale, så vi vil gjerne gjøre det litt mer "personlig" med pyntingen da.


Blir hvite duker, gamle laken med monogram og heklet mellomverk ♥, lyyys rosa kubbelys som skal dekoreres med bånd/blonde og prinsessekrone, serviettene hr jeg ikke helt bestemt meg for.. Har kjøpt to typer, men er usikker på om det blir noen av dem.. Noen søte med bamser på som jeg hadde tenkt til "voksen-bordet" og noen tøffe med rosa traktorer (storebroren er traktor-frelst!!) til "barnebordet". Men har litt lyst på ensfarvede hvite og ensfarvede rosa brettet i slike vifter, som kan stå på fatene. Og kanskje heller bruke de med bamser på kakebordet. Vi får se.

Blomster er et annet kapittel, jeg har sett STORE rosa roser i slike stormlykter, som var veldig lekkert. Da bare en stor rose i hver lykt, men har også sett buketter gjort av flere forskjellige typer blomster, hvor alle var i forskjellige rosa-toner, veldig søte. Vil gjerne ha noe litt spesielt og fint. :)

Bordkort skal lages i helga, har ikke helt bestemt meg for design ennå, men det blir vel. De skal i allefall gå i hvitt, sølv og lys rosa, som alt annet. :)



Takk for at du er innom :) Ha en flott dag!!

1 kommentar:

Merethe sa...

Så herlig Lo. Jeeg likte velig godst den blandingen av sart og røft. Synes det gir det lille ekstra til slike babyLOer.