lørdag 2. juni 2012

 Har jeg nevnt at jeg eeelsker Pompdelux sine barneklær? Spessielt jenteklærne er utrolig flotte i lyse, delikate stoffer, mønster og snitt. Nora har fra før flere sett herfra, både tunikaer, bukser og bluser. Og det aller beste er at man enkelt kan sette sammen MANGE antrekk fra få plagg, da alt matcher hverandre.

Nå har jeg lenge ønsket henne den økologiske "nattisen" deres, og hva passet vell da bedre enn at de nå har startet salget. 50% på alle varer!! Har bestilt den i hvitt med rosa striper, det er faktisk nattisen de har brukt som genser og tights på bildene over. Og er den like myk og deilig som de andre trikotplaggene vi har derfra kan vi bare glede oss! Sommerfugl-toppen havnet også i handlekurven.. Slike topper får jeg ikke nok av, trekk en slik topp over en base-topp, vips er hun ferdig pyntet!

Disse plaggene i 100% lin ble også bestilt, kjole og bukse i lys-lys rosa og selvfølgelig prikken over i'en med strømper som matcher. Mamman elsker nemmelig lin om sommeren, er så svalt og deilig å ha på! Ja, så må man frem med strykjern, men hva gjør man vell ikke for prinsessa da? Med mye damp og høy varme er lin fort gjort å stryke synes jeg. ♥ 

Og best av alt, ALT kan brukes sammen! Kjole og bukse, eller kjole og nattis-sett, eller kjole og strømper. Buksen kan brukes med nattis-toppen og/eller sommerfugl-toppen. Og sist; sommerfugl-toppen kan brukes med nattis-settet, dongri-bukse eller skjørt. Og tro det eller ei; nattisen kan faktisk brukes som nattis også.. Utrolig! Dette ble mye mixing og matching, men det er det som er så kjekt med disse flotte klærne!

Og jammen tror jeg at denne fargen "Dusty Rose", skal bli ganske flott mot noen av de nye båndene jeg har bestillt inn til å lage spenner og sløyfer av!!


Som jeg sa, selv om jeg synes de har absolutt mest yndige og lekkre klær til småjenter, har de ett og annet flott til guttungene også, så denne gangen har storebroren valgt seg ut ei tøff t-skjorte. Så nå kan sommeren bare komme, vi gleeeder oss! Solbrille-smilefjæs!!

Ingen kommentarer: