torsdag 17. mai 2012

Hipp, Hurra! Her er jeg igjen!!


Nå er det jammen for lenge siden sist. Så det er vel bare å hoppe i det igjen, dørstokk mila blir i allefall ikke kortere av å vente på at bloggelyst og inspirasjon skal komme hoppende på meg..

Vi har hatt en regnfull 17.Mai, men jammen klarte vi kose oss alikevel. 6 åringen bar barnehagensfane i toget, det var veldig stort. Hadde med vogn (og regntrekk) til 2 åringen, men det var ikke snakk om at hun skulle sitte der med (transparent) regntrekk over seg, hun kunne jo gå glipp av å hilse på noen hun kjente! (Litt sosial type denne damen!) Etter toget og obligatorisk pølse og is på skoleplassen, gikk vi på pappans nye kontor for å varme oss litt og nyte ennå en is, før vi satte kursen hjemmover.


Det skjer ting her hjemme også. Siden min kjære har flyttet ut av hjemmekontoret og inn på kontor nede i bygda, skal jeg flytte "verkstedet" inn på kontoret. Nå har vi fått alt ut derfra og skal legge nytt gulv der, før jeg flytter inn. Gleder meg til å sitte der inne og skape nye spennende ting. Søte hårspenner ala denne som snuppa hadde i håret i dag feks, er underveis. Noen er klare og vil legges ut på facebook-siden min fortløpende.


Forberedelser er også i gang i forbindelse med prosjekt "låvebutikk". Svigermor har tidligere hatt innredet butikk nede i fjøset, men har ikke drevet den på mange år. Nå har hun ryddet vekk det meste av ting som sto igjen, der er ennå endel arbeid som gjenstår før jeg kan flytte inn der, endel liter hvitmaling må i allefall opp på vegger og tak. Noe skal beholdes som det er og mye skal oppdateres, men håpet er å kunne åpne julebutikk der. Så vi får se hva det blir..!

Ingen kommentarer: