lørdag 19. mai 2012

For en start..

 Ja, det kan du si.. Nå ligger jeg her rett ut med omgangsyke, prøver å se det possitive i det, men synes det er ytterst vanskelig.. :S Men i stedet for å synes synd i meg selv, skal jeg vise frem noen bilder fra stua, de begynner å bli gamle allerede, men hva gjør vel det når jeg ikke har blogget dem før :)

 Her ser du veggfargen vi har malt i stua, den er lys-lys blå/grå og vi er strålende fornøyde med den. Lys nok til at den føles lys og luftig, men samtidig litt farge som vi ønsket oss. Vi har mye arvede møbler i stua, gamle mørkbrune skap som pidestalen på bildet og et stort hjørneskap og ett par bord og en rokokko-kommode som er mer gul/brun i fargen. Listverk er malt "Chi" i høyglans maling og det kommer så lekkert frem mot denne fargen. (Kommer tilbake med fargekode senere)

Men nå må jeg bare takke for meg, kommer sterkere tilbake senere.

Ingen kommentarer: