onsdag 4. mai 2011

I ♥ Falby


Det er nok ikke vanskelig å skjønne hvorfor jeg har forelsket meg i produktene fra skjønne Falby? Elsker den lekne, søte, sommerlige stilen deres. Særlig har jeg falt for produktene med epler. Noe så søtt!! Også passer det så godt til ting jeg har fra før. Se da!!!
 Ønsker meg også disse super-skjønne koppene og egglassene med rosemønster (den til venstre.) Love, love, LOVE!! Retro og romantisk i skjønn forening!

 Skjønne på hagebordet i sommer? Min søte venninne skal se etter disse for meg, da vi ikke har forhandler i nærheten. Håper på å kose meg med kaffe fra no i denne serien allerede til helgen! ;)


Liker du også dem, kan du sjekke ut bloggen til Falby, der har de linker til forhandlere i Norge.


2 kommentarer:

Unknown sa...

Falby har MYE fint ja ♥
Følg med på mitt gavedryss for tiden, er ikke så veldig lenge til jeg trekker en Falby vinner;))

Klem Line

bollapinnsvin sa...

Så mye flott og da særs dette badekaret deres....fantastisk!!!
Legger meg til for her kommer jeg veldig gjerne tilbake. Har bladd meg opp og ned her hos deg. Flott blogg og veldig fine bilder.
Ha en fin dag.
De beste ønsker fra ida