tirsdag 7. desember 2010

Juleklærne er i boks!

 Da er juleklærne endelig i boks. Endel har vært det ei stund nå, snuppa er det SUPER ENKELT å finne lekkert tøy til, heller vanskelig å begrense seg der. Jeg jobber som sagt på Kappahl og jeg synes vi har sååå mye lekkert til disse små prinsessene denne høsten/vinteren. Prinsessa mi bruker nå fra str 80-86, jeg kan dermed velge fritt fra både baby-klær (opp til 86) og liten pike (fra 86).
  
Litt glamour fra Kappahls Vintage Kolleksjon.

Verre synes jeg det er å finne pent tøy til storebror, det er selvsagt ett og annet fint, men langt fra like mye som til småpikene. Jeg finner mye som han garantert hadde likt selv, men det er ikke alltid det lar seg kombinere med det mamman helst vil se han i.. (Minst mulig trykk..) Og til jul ol. vil jeg gjerne ha et ord med i laget. Men nå er det altså i boks.

 Dette er ikke "juleklærne", men de har jeg desverre ikke bilde av ennå..

Nye tøffe, mørke-mørkeblå dongribukser, finstrikket vest og pen v-genser ble handlet inn nettopp. Det ble ikke Kappahl-klær, måtte litt opp i pris. Men vi ble fornøyde allemann, selv om ett antrekk til storebror kostet det samme som 3 til prinsessa.. Og så flott som han blir! :)

  
Hverdagspent til prinsessa.

Jeg liker best å kjøpe pene hverdagsklær til dem, slik at de kan brukes mer enn til bare fest. Har selvsagt noen penkjoler og skjorter, som bare plukkes frem til penbruk, men hovedsaklig pent hverdagstøy.

Lurer på å bruke kjolen og tigthsen her på julekort-bildene. Eller tightsen sammen med dongrikjolen og den offwhite toppen fra forrige bildet. Hmm..?

 Kler gjerne mini-prinsessa i kjole og tights når hun skal i barnehagen. Dongribukser er ikke helt hennes ting, hun har en, men hun har mer kroppen til myke, tøyelige tights ol. ennå. Lubbne, bolla mi.. *Smiler*


Dette settet lurer jeg på å ha på storebror på årets julekort bilder.

Julekort bilder MÅ tas STRAKS! Skal vi rekke å få dem klare til de skal sendes. Slipper heldigvis bestille "ferdig-kort", min kjære lager bildefilene i photoshop som vi fremkaller på en fotobutikk, eller her hjemme og jeg lager selve kortene. Planen er klar. Men det er ikke alltid ting går etter planen når det er barn inne i bildet, men det er jo det som gjør det hele så GØY! Er det ikke?


Alle bildene i dagens innlegg er lånt fra Kappahls nettsider.