tirsdag 11. mai 2010

Høy terskel

 Bildet er fra hytta til mamma og pappa, når vårsola besøkte oss.. 

Blogge-terskelen har desverre vært litt høy i det siste.. Blir nok litt påvirket av dette været. Er det vår? Er det vinter? Ene dagen er det sol og varmt, mens det neste dag snør.. De søte vårblomstene som skulle pynte opp den heller trasige uteplassen får inntil videre stå inne, da jeg er redd for å ta livet av dem.

I mens jeg venter på sola, rydder jeg. Kontoret og scrappeutstyr får virkelig gjennomgå. Jeg har holdt på med denne hobbyen i over 4 år nå og de som driver med denne hobbyen vet at det har lett for å bli endel utstyr, ark og pynt etterhvert.. Jeg følte desverre at jeg holdte på å kveles blandt alle sakene, så jeg har besluttet å selge det meste jeg har. Jeg har den siste uka sortert ut det jeg vil beholde og resten skal tas bilder av og legges ut for salg. Jeg lager meg nok en egen blogg for dette, så om noen er interessert i et scrappe-kupp er det bare å følge med :)

Kontoret er dessuten ommøblert nå som jeg har MYE mindre saker der inne. Og jeg føler igjen for å sitte her på kveldene etter ungene har lagt seg for å sulle med kort og søm. Hærlig!! ♥ Bilder kommer selvfølgelig straks det er FERDIG.


Ingen kommentarer: