torsdag 1. april 2010

Påske-kaffen er klar!

Jeg holder på å trene meg opp til å drikke kaffe, bli voksen, rett og slett.. Får vistnok veldig god kaffe av Nespresso-maskina vår, men ennå bruker jeg fløte og vaniljesukker for at den skal smake godt.. Ser desverre ikke like god ut på bilder da.. :S Tulipanene ser lekkre ut til gjengjeld! Og som de røde har vokst.. De var samme lengde, hele bunten, når jeg satte dem i vase, men de røde har sannelig dratt i vei. Vasen de står i er en billig en fra Mega (om jeg ikke husker feil), pyntet med litt hyssing og noen hvitmalte finer-hjerter og te-lysestaken er en ny fra Princess, som hadde fått inn mye lekkert sist jeg var innom, bla. duken på bildet og mye mer i samme serie. Påske-egget på bildet er fra Tilda og er super-skjønt.. Dette er sønnen sitt og jakter febrilsk etter ett i samme stil til prinsessa mi..

Ingen kommentarer: