torsdag 29. april 2010

Kortproduksjon og bursdagsforberedelser

I går brukte jeg kvelden på kort-produksjon. Jeg har fått bestilling på konfirmasjonskort, så da var det bare å sette igang. Stemplene jeg har brukt er fra "Whipper Snapper" og jeg har fargelagt trykkene med Promarkers. Alt av blomster fra Papirloftet. (Bildene er klikkbare)

Guttekort i enkelt design

Jentekort i søte pasteller


I morgen har storebror i huset 4 årsdag! Herremin som tiden går. I mine øyne er han fortsatt mammas søte lille hjerteknuser. :) Bursdagen feires i flere omganger. Voksenselskap og Barneselskap. Det blir gøy! Han fantaserer om sjørøver-bursdag, så da får det vel bli det? Så sjørøver-skip-kake må bakes og kostyme gjøres klart. Bursdagsbarnet skal feires i barnehagen i dag, med krone og det hele, da han har fridag på fredager. Da hadde han vist fått bestemme at de skal ha melon til kos. :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Hei på deg.
For noen utrolig søte kort du hadde! Helt fantastisk:)

Klem fra Tina