onsdag 28. april 2010

Nytt familiemedlem ♥

Hei, hei! Jeg heter Vesla, hyggelig å hilse på deg. Og det er nok ikke siste gangen du ser meg her inne..
Jeg har flyttet hit helt fra selveste Paradiset. Med meg på flyttelasset hadde jeg den blå, utrolig fine vogna og den rosa lille potta mi. Kommoden sto allerede her da jeg kom. Lurer på å pusse den opp..?
Jeg ble hentet hos Lone, som gav meg skyss fra Paradiset, av en kjekk herremann. Han tok meg med hjem til fruen i huset. Hun JUBLET av glede og overrakte meg, noe motvillig, til ei søt frøken. Den skjønne frøkenen tar godt vare på meg og vi har blitt nære venner allerede. Hun sikkler og biter en del, men jeg tror det er fordi hun liker meg..?
Å som jeg koser meg da..! Men du ser sikkert at jeg mangler noe? Lurer på å be husvertene om ei pute, dyne og kanskje en koseklut. 
(Er vel bare å finne frem symaskina.. Blir det småblomstret etter prikkete tro?)
Lys rosa potte med hjerte-utskjering. En prinsesse verdig.
Potterteninga er allerede igang.
Storebror i huset syntes kanskje vi kunne hatt en storebror også, som kunne trille tur med Vesla og passe på henne. Og kanskje en komfyr til å lage mat på. Så det spørs om det ikke blir en ny bestilling snart..



1 kommentar:

Unknown sa...

Heihei!
Så søøøt Vesla var:o)) Artige de små kaninene der, og jeg har skjønt at de fort blir jentenes favoritt i heimen:o))

Kos dere!

Koselig blogg du har foressten, jeg legger meg som følger jeg, og kommer snart igjen:o))

Klem Line