mandag 29. mars 2010

Mitt påskepyntede kjøkken



Litt mer detalj-bilder fra mitt påskepyntede kjøkken. Kurver fra Ikea brukt som potteskjulere til påskeliljene, egendekorerte mini-egg henger fra trollhassel i emalje-mugge fra Ikea, , søte påske-kyllinger fra Nille og min smukke, rosa påskehøne fra Kid.

Mens påskepynten på kjøkkenet er veldig fargesterk og søt, går det mer i naturtoner i stua. Noen høner, sølvfargede og hvite egg. Hvite tulipaner ♥ Får se om det muligens kommer et eget innlegg på det.

Stua har foresten gjennomgått store forandringer i det siste. Jeg får gjerne et innfall og plutselig er hele stua flyttet om på. Nå var det vugga som ble sendt på dør.. Skulle ønske vi hadde hatt plass til å ha den stående, den er jo så lekker, men snuppa sover i vogna utti gangen på dagtid og har mer bruk for gulvplass til lekematte og lekegrind her inne i stua. Så da ble det sånn. Når jeg har fått flyttet bilder ol som skal opp, ned, hit og dit, så blir det nok et stueinnlegg også. Så følg med, her skjer det ting! :)

Ingen kommentarer: