søndag 28. mars 2010

Da er vinnerne kåret!


Jeg er kjempe fornøyd med deltakelsen i min "Påske-Giveaway". 3 vinnere er kåret. Alle deltakere i hver kategori ble skrevet opp, med anntall lodd, så nummerert. Lodd trukket av min kjære, med random funksjon i excel. (De som hadde skrevet seg på den første posten om giveaway la jeg selvfølgelig til)


I kategorien "Påskepynt" er vinneren: Tyra


I kategorien "Hobbygleder" er vinneren: Lisa Synøve


I kategorien "Påskegodis" er vinneren: Ruth


Gratulerer så mye til alle vinnerne!! Håper dere blir fornøyde med premiene :)

4 kommentarer:

HegeHB sa...

Gratulerer så mye til de heldige vinnerne, og god påske til deg og takk for at jeg fikk delta på denne flotte give awayen!

tyra sa...

Hei!
Tusen takk, dette hadde jeg ikke ventet. Nå ble jeg virkelig glad.

Klem:-)

Ruth sa...

Hei! Jeg venter på påskeegget jeg da, har du sendt det? Tenkte jeg skulle si fra itilfelle det har blitt borte i posten.. Hilsen Ruth.

Ruth sa...

Tusen takk for påskeegget! :)