søndag 21. februar 2010

Snestjerne, kvit stjerne


Sannelig er det fortsatt vinter, det er isende kaldt og holker ute, men jeg kjenner våren nærmer seg. Dagene blir lengre og lengre for hver dag. Og det kjennes så utrolig deilig! Men det er helt i orden altså at sneen blir liggende ei lita stund til altså, trenger litt sne så storebror får prøvd seg litt på nyskiene sine. Trenger nye skisko da, det får ha høy prioritet. Han er så utrolig stolt av skia sine og gleder seg stort til å få prøvd dem :) Skisko eller ei, det hadde nok ikke blitt noen skitur uansett denne søndagen for her er vi pjuske fortsatt. Far og sønn er kvalme og i dårlig fattning, mens mor og datter er tette i hals og nese, så vi er litt av en gjeng :) Vi får håpe at neste uke blir ei bedre uke for oss, så vi får komme sterkere tilbake :)

Ha en flott søndag alle sammen!!

(Tittelen på dagens innlegg tror jeg er et barne dikt eller en barnesalme, jeg husker bare bruddstykker fra den, men den har klistret seg på hjernen og jeg får den nok ikke vekk før jeg kommer på resten. Så om noen kan hjelpe meg blir jeg veldig glad)

Ingen kommentarer: