søndag 21. februar 2010

Hvite fingre

 

Her hjemme preges dagene av sykdom, vi ligger syke hele gjengen så jeg har verken tid eller overskudd til å være særlig kreativ i dag. Levner dere med et bilde av min vakre Hortensia, som desverre ikke er med oss lengre, da jeg tar livet av alt som vekser og gror av planter..  Jeg har definnetivt ikke GRØNNE FINGRE, men derimot hvite det har jeg rett som det er :) Jeg maler og maler og det blir så hvitt, så hvitt.. Hehe! Snart går jeg løs på tvbord og høyttalere i stua, har fått klar signal fra min kjære, så da er det bare å få det gjort :)
Også har jeg et vitrineskap på kjøkkenet som jeg fikk på finn.no for ett par år siden, som har ventet på maling like lenge.. Malte det innvendig med det samme, men utsiden er like furufarget som det alltid har vært, ennå! Men det skal bli og da tror jeg det blir lekkert ♥ "Til sommeren" har jeg sagt i flere år nå, så nå forsøker jeg ny taktikk.. Til våren, da blir det! 

Ingen kommentarer: