mandag 1. februar 2010

Mandag - ny uke, store byggverk :)

 

I dag skinner sola så strålende og vinterlandskapet er utrolig vakkert når jeg kikker nedover dalen her i dag. Storegutt har fri fra barnehagen og er hjemme sammen med oss i dag, (fra hver mandag og fredag). Men selv om det er vakkert vintervær er det desverre for kaldt å gå ut, eller prinsessa kan ikke bli med, så da kan ikke mamma bli med og da vil ikke guttungen heller.. Men vi finner på ting å gjøre her inne vi. Tegner, spiller spill, bygger Duplo. Det bygges store hus, himmelhøye tårn og de mest fantastiske biler og utroligste kreasjoner, mens mamma koser seg med en kopp te og blogging.

Tomme billedrammer står det flere av her om dagen, har så utrolig masse nye bilder av både prinsen og prinsessa at det er vanskelig å velge hvilke som skal få komme i rammer. Og ikke minst i hvilke rammer.. Denne på bildet over kommer det nok et nyfødt bilde av snuppa i og ei lik ramme til nydødt bilde av størsten også får de komme opp på veggen, ett sted.. :) 

Blomsterkrukka på bildet er min favoritt. Jeg har arvet den av mamma og liker den utrolig godt. Den er så nusselig med den søte blomster-dekoren og formen er kjempe fin. :) Lysestaken er en gave fra ei venninne og den passer så godt inn på den mørkbeisede hylla i stua.


De siste dagene har jeg kost meg masse på kontoret med hobby-lering, så regner med det kommer ett eget innlegg med sånt i løpet av dagen :) 

Ha en flott dag!!

Ingen kommentarer: