onsdag 30. desember 2009

Juleproduksjon




Her er bilder fra produksjonen av juleposer for Avisa Sør Trøndelag. Jeg fikk i oppdrag å lage julegleder til deres årlige adventskalender, hvor utvalgte fra fylket får en oppmerksomhet i juletiden "fordi de fortjener det". De blir nominert av andre lesere og valgt ut av avisa. Kjempe koselig at nettopp mine gaveposer skulle bli brukt til dette :)

(Rommet er foresten "rotet til" for annledningen, da de på avisa gjerne villa ha et action-bilde hvor det ser ut som om jeg holder på å jobber med posene :) Saken er faktisk at jeg før hvert prosjekt rydder pulten helt ren og fri for rot, først da føler jeg at jeg får ny giv og inspirasjon til å skape. Jeg er nok LITT som min navnesøster i "Friends" der, fungerer ikke hvis det er rotete.)





Posene mine er sydd i tykk lin også har jeg dekorert dem med søte trykk og blonder, hver og en er forskjellige. Inni posene lå det 4 kronelys som er pyntet litt og dekorerte fyrstikkesker. Også følger det med en dekorert pakkelapp, enten med nostalgiske motiv eller dekorert med naturelementer som denne lille på bildet med stjerneanis og hamp. :) Disse settene har vært en veldig populær julegave i år. Så jeg har hatt storproduksjon av dem siste ukene før jul, men det er jo bare kjempe gøy da! :)

Prisen pr sett er 150 kr eller 100 kr for bare posen. Selger også dekorerte fyrstikkesker i medim str for 30 kr stk.




Ingen kommentarer: