torsdag 6. juni 2013

Tester Veet EasyWax

Jeg har testet ut Veet EasyWax, gjennom en Buzzador kampanje for Veet. Jeg må si jeg var litt skeptisk til produktet, da jeg har testet mange lignende produkter tidligere, men med min sensetive hud, tåler jeg ingenting og ender alltid opp med den gode gamle høvelen. EasyWax er beregnet for oss med sensetiv hud, derfor ga jeg den en sjangs alikevel og drømmen om glatte legger, var sterkere enn frykten..

Og jeg er glad jeg gav den en sjangs! Jeg ble litt rød rett etter behandling, men ingen kløe og rødheten gav seg etter kort tid. Og det er nok helt sikkert helt naturlig, er jo en ganske heftig behandling av huden.

Jeg startet med å peele huden godt, dernest satte jeg stikkontakten i og ventet på at voksen skulle varmes opp til rett temperatur. Jeg testet voksen på et lite område først, for å være sikker på at jeg ikke skulle få noen store alergiske reaksjoner (litt kjedelig med røde/sårete legger på ferie), da det så ut til å gå helt fint la jeg voks på hele bena og dro av med stripsene som fulgte med.

Etterpå tørket jeg bort resterende voks med litt olje på en bomullspad, fungerer fint med babyolje/hudolje. Og leggene ble aldeles silkemyke! Så denne kan trygt anbefales for alle som ønsker silkemyke ben til sommeren! (Anbefales ikke å bruke direkte på sår hud, da voks-behandlingen i seg selv er ganske heftig, selv om produktet er mildt og fint)

Selv to uker etter behandling er leggene fortsatt, så godt som, hårfrie og glatte.

Ingen kommentarer: