fredag 3. mai 2013

Ikke min dag

Er sykemeldt for øyeblikket, fikk "hekseskudd" i ryggen for et par uker siden, når jeg skulle sette fast minstemor i bilstolen sin. Lang historie kort, ringte kiropraktor morgenen etter, men etter flere behandlinger ble jeg rett og slett ikke bedre. Legetime ble bestilt og hun mistenker prolaps.. Så da ble det sykemelding og tablettkur, så får vi se hvor veien går videre. Nå er alt jeg skal gjøre gå turer i skogen, svømming og litt tøying og bøying, ellers var det bare en lang liste med ting jeg ALDELES IKKE skulle gjøre.

Jeg lurer på om "kjøp-bursdagspresang-i-siste-liten-før-overraskelsesbursdag" sto på"IKKE-LISTEN", det burde det i allefall gjøre. Gjett hvem som TRYNET, langflat på brosteinen, når hun skulle en snartur innom Bolia for å få tak i gave? Joda, jeg.. Hull på både kne og favoritt-bukse, men for å trekke frem noe possitivt da, jeg fikk ikke MER vond i ryggen av akrobatikken og i kveld kjenner jeg bare smærten fra kneet mitt og den noe såre stoltheten..

Kanskje det ikke gikk så verst med meg, min kjære ridder i skinnende rustning, kom og hjalp meg, fikk lappet meg sammen og denne fine fruktbollen fikk bli med hjem i dag, som plaster på såret :)

Ingen kommentarer: