tirsdag 19. februar 2013

Demolition-ferie-planer

 Ny uke, nye muligheter. Uka mi starter på tirsdag den, da minsta og jeg har fri på mandager, starter telling mi på en måte på tirsdag. Forrige uke jobbet jeg ekstra på mandag og hele uka gikk i surr for meg. Var en dag i forkant hele veien. Hehe!

Nå er lillesøster og pappan reist på jobb og barnehage, mens storebror og jeg er hjemme. Han har vinterferie og jeg jobber senvakt, så nå skal vi kose oss med å drive litt "demolition" på rommet hans. Vi river ned den gamle senga hans, har høyseng, men det er lavt under taket, så det blir litt klaustrofobisk der oppe i høyden. Så denne vinterferien står storguttrom på programmet. Storebror liker omgjøring omtrent like godt som mamman, så dette blir gøy til oss.

 Bildene i dagens innlegg har i grunn ingenting med teksten å gjøre, men de snakker for seg selv kanskje? Jeg også har blitt bitt av DIY-basillen og lagd en variant av den populære "Ferm Living"-kasserolleunderlagene.

Ingen kommentarer: