fredag 14. juni 2013

Trenger jeg si det?

Jeg eeelsker Pompdelux og sitter alltid klar når nye kolleksjoner slippes. Nå er det derimot salget som er i gang, skynder du deg nå kan du få vårkolleksjonen til -40%.



 Denne kjolen kikket jeg på når jeg var på party i vinter, men det ble ikke til at jeg bestilte den da. Nå skulle jeg ikke klart bestemme meg for farge, den er tøff i grønt og så yndig i rosa.. Da jeg var usikker på størrelse også, gikk jeg for en i hver farge, men i forskjellig størrelse. Glitter-strømpebukser til den rosa har hun allerede, så det ble bestilt til den grønne også. Ellers ser jeg for meg at de kan brukes med dongrileggings eller den sorte/sort&hvite leggingsene under, så blir den litt tøffere til barnehagebruk feks.

 Stripetightsene er favoritter og en gjenganger hos Pompdelux, den gule har jeg flere ganger tenkt at vi skulle hatt til bruk med dongrishorts og "Stella"-blusen (samme stoff som kjolen over, med gult silkebånd i midjen). Nå er det bare å glede seg på pakke. Jippi!!

Ingen kommentarer: