tirsdag 12. februar 2013

Fargebomber


Når julen er over tar vi alltid bort ALT av pynt, det er deilig å starte med blanke ark på det nye året. Uttover våren dukker det opp fler og fler farger rundt om i hjemmet. Som jeg har skrevet før, har jeg en dragning mot pasteller, men akkurat nå føles det helt rett å sprite opp pastellene med litt fargebomber. Neon rosa og skarp gul er favorittene ♥ og du finner dem rundtom i huset vårt nå.
Til og med i strikkekurven..   



Jeg har på pinnene mine, siden lørdagskvelden, hatt disse knæsje vottene til prinsessa. Hun gleder seg fælt til å ta dem i bruk, så i dag er de ferdigstilt og skal bare en liten runde i vaskemaskina for å toves gode og varme. Perfekte til bruk i den kulda som har hengt over oss ei stund nå. 

Senvakt i dag og etter ungene er sendt avgårde på skole og barnehage, koser jeg meg med en kopp te (som vanlig) før dagen begynner. I dag står favorittaktiviteten tøyvask og bretting på tapetet. Og nei, jeg tuller ikke, koser meg skikkelig når jeg vasker klær. Har gjerne med meg Ipaden og hører på litt musikk mens jeg jobber, går så mye lettere da. 

 Ha en fin fin dag!

1 kommentar:

Unknown sa...

Herlig med farger ja:)
Trenger det nå ♥