onsdag 16. mars 2011

I ♥ Stoff & Stil



Jeg er ikke akkurat lei meg da Stoff&Stil åpnet i Trondheim for en tid tilbake, vi bor en halvtimes kjøring unna, så det blir ikke hver dag at jeg renner ned dørene der, men stikker innom ved hver ved hver anledning jeg har. Og når den nye katalogen kom, ble mannen sendt direkte innom for å få tak i den. Ble også en bitte-bitte-liten handleliste..


Jeg hadde nemmelig sett katalogen på nett og rukket og forelske meg i dette sengeteppet, sydd av stoff-strimler. Utvalgte stoffer ble handlet inn (1000-takk kjære) og her om dagen rakk jeg å sette meg ned for å sy litt. Stoff-strimlene er nå ferdig sydd sammen, må bare bestemme meg for hvilket stoff jeg skal bruke på baksiden. Se bort fra det skrukkete resultatet, bare måtte vise det frem med det samme! Kjenner jeg virkelig gleder meg til å lage rom til ungene i "ny-huset", dette skal selvfølgelig inn på pikerommet. :) Tenker å sy et tilsvarende i mer "guttete"-tekstiler (stjerner, striper, hvitt, rødt og blått) til storebrors rom. Hihi!! ♥

1 kommentar:

Franciskas Vakre Verden sa...

Hei Monica

Gratulerer så mye! Du har vunnet gavekort på kr. 500,- til Lune Hjem! :-)

Send meg adressen din på fmj@broadpark.no, da skal jeg gi beskjed videre!

Klikk her for å se mer: http://franciskasvakreverden.blogspot.com/2011/03/vinnerne-av-premier-for-40000-er.html

Strålende hilsen

Franciska :-)