lørdag 8. januar 2011

Med stjerner i øynene..

Mamma har vært på salg, for MEG! Vi har desverre ikke Home & Cottage her i trøndelag, men i lille Mo I Rana, hvor jeg er fra har de nylig fått det. Kjekt :) Mamma fikk i oppdrag å få tak i en gulvpute fra Lone , med stjerne, i blått for meg. (Nydelig blåfarge!!)

Forelsket meg i den da vi var innom H&;C en tur i julen, men bestemte meg for å vente. Vi har nemlig ikke plass til den her vi bor nå. Meeen, når det ble annonsert salg og 20% rabatt på alle varer, klarte jeg ikke la være. Tror den kommer til å bli kjempe fin i "ny-huset", om det blir liggende i stuen eller på rommet til storebror har jeg ikke bestemt meg for ennå.

De har veldig mye lekkert på H&C og det er vanskelig å ikke sprenge alle budsjett når en bare skal innom der en tur. De har blandt annet mange flotte lamper, så ser ikke bort fra at det blir litt mer shopping der etterhvert.. :)

2 kommentarer:

Jannes lille sted sa...

Hei☺
Takk for så hyggelig hilsen inne hos meg! Og for en nyydelig blogg du har! masse lekre bilder og flott inspirasjon!

Ha en flott ny uke
Klem Janne Merethe

Chanette sa...

Tusen takk for koselig hilsen :) kjøkkenet er hjemmelaget ja, jenta vår ble veldig fornøyd ;) nydelig hjem du har, her legger jeg meg til som følger. Ha en fin kveld klem