torsdag 2. desember 2010

I ♥ Rice


Jammen har jeg forelsket meg i disse bollesettene fra Rice. De finnes i mange lekkre fargekombinasjoner, det er bare så synd at det er nærmest umulig å bare velge ett sett.. Men rosa-jente som jeg er, må det nok bli ett av de to øverste settene. Heller mot settet i rosa-turkis kombinasjon, hadde helst sett at den største bollen hadde vært i en litt annen farge, men kan vel ikke få det akkat som jeg vil heller da.


De fleste interiør-blogge-damer har vel sett og hørt om dem allerede. Kanskje gjort seg opp en mening om denm også? Har hørt de som er RÅ FORNØYD og bruker dem kjempemasse. Og de som har blitt kjempe skuffet, da de ikke har vært helt som de hadde tenkt. Disse er jo rimelig tunge boller og jeg har hørt at lokkene kanskje ikke er de tetteste. Men til sånt bruk har jeg alikevel Tupperware..





Rice-bollene har jeg hovedsaklig lyst på fordi de ser utrolig friske og gøyale ut på bordet og plast-boller får vi ikke nok av her i huset. Brukes til det meste. Salater, dipper, snaks, oppskjært frukt mm. Og med småbarn i hus synes jeg litt plast er nærmest uunværlig. :)

Disse og masse annet lekkert finner du inne på nettbutikken Sweet Memories

Ingen kommentarer: