mandag 13. desember 2010

2 like


 Mini-prinsessa startet nettopp i barnehagen, ett par dager i uken, noe som var veldig godt for henne. Hun elsker det! Leker med de andre barna og trives kjempe godt. Lillesøster var så heldig å havne på 0-5 års avdeling, sammen med storebror, så hun har jo han om det skulle være noe. :)

På oppstartsdagen hadde de matchende antrekk, nye for annledningen. Det skulle ikke være noen tvil om at dette var storebrors lillesøster. Gjett om han var stolt da? (Var "ta-med-dag" ett par dager før oppstarten hennes, da ville storebror helst ha med lillesøster. ♥)

3 kommentarer:

Mariapia:) sa...

Disse var skikkelig tøff`, også men K på da :) :) Sånn vil jeg også ha, tør jeg spørre om hvor de selger sånne?

Mona Christin sa...

Hei.

Så fine jakker. Herlig å pynte søsken like. Iallefall når de er små.

Lyshusa mine er fra Rema og jeg har sprayet de med en zinkspray fra Europris. Tror den kostet 119,- eller noe. Ble fornøyd med fargen.

KLEM Mona C

Monicas Univers sa...

Maria: Jakkene er fra Kappahl, SELVFØLGELIG ;) K for Kaxs, men passer jo ekstra godt på lille Kristian da. Hører han har blitt stor foresten. Blir gøy å se han igjen. :)

Mona Christin: Synes det er veldig gøy å kle dem likt og ennå synes storebror også det er stas, men husker fra min egen barndom at dette plutselig kan ender seg. :)