torsdag 15. april 2010

Vintage Collection - So 50's


Hærlig vår/sommernytt i 50-talls stil. Den nye Vintage kolleksjonen fra Kappahl er ute nå og det er så mye lekkert!! Åh.. Jeg som bare elsker polkadotter og rosemønstre!!


Deilig sommerfølelse, sarte pasteller mikset med polkadotter og glittrende "diamanter".
Lyst og delikat, med en miks av flotte stoffer og fine mønstre.
Det er mye yndig og søtt til småpikene også ♥


Hva med en lekker rødprikket eller rosemønstret kjole til 17.Mai? Det oser nostalgi og nasjonalfølelse av denne kolleksjonen. Ta turen innom Kappahl og sjekk ut den du også! :)

1 kommentar:

Nina i Paradiset sa...

Ja, selvfølgelig det er DER du bor! ;)
Ingen har sagt det da!
Jeg vet da godt hvem din svigermor er da, -rekner jeg med. Tvillingene gikk i klassen til ex-mannen min, skjønner du, og jeg har vært der oppe og kjøpt div granbar og nek hver jul.

Lone skal nedover i helga, og tar med varene til deg!
:)