søndag 4. april 2010

Finn feilen...

Langfredag hadde vi svigerfamilien på besøk (foreldre og 2 søstre med familie) og vi serverte pastasalat og kylling (og spagetti og kjøttdeig til barna, forutenom Henrik, som er alt-etende) Dette er voksenbordet og bak oss som sitter til venstre i bildet står det for annledningen et glassbord, med plass til ungeflokken :)

Bordet er dekket for påskemat, med hvitt overlaken og gul rutete kopphåndduk til duk og prikkete eggeglass til lysestaker. Tulipaner hører også med til påske.  I vinduet har jeg pyntet med kyllinger, egg på trollhassel-greiner og mitt lekkre strykjern (!?!) Legg også merke til den søte kyllingen som sitter på toppen av korketavla vår da! Henrik som har stått for den, i fjor i barnehagen. I år har han dekorert ei krukke og lagd en kul, gul kylling, men de får nesten vise seg frem i ett annet innlegg :)

1 kommentar:

Christine; -små gleder sa...

Det såg virkelig koselig ut! :)
Eg ser so vidt strykejernet, men kyllingen på korketavla var det første eg såg. Veldig søt.

No fekk eg jammen lysst på god pastasalat altså!
Det er virkelig snadder.

Kor har du kjøpt den kvite duken din? Er den heimesydd kanskje?
Ein slik skulle eg hatt på mitt spisebord.

Ha ei forsatt finfin påske! :)