fredag 19. mars 2010

Litt vårnytt i garderoben

Så hærlig det er med vårfarger og lett tøy i butikkene nå. Jeg frydet meg da jeg stakk innom jobben en tur i går. Så mye flott som var kommet inn!!





Tunika/bluse måtte jeg ha i både lyng og offwhite  ♥  Denne tregginsen har blitt en favoritt her





Gammelrosa bluse kjøpt tidligere  ♥  Lys dongritunika i herlig myk kvalitet





Singletten har jeg kjøpt i gammelrosa og offwhite, men det blir nok en i lyng også.  ♥   Skjerfet måtte jo også bli med hjem..


Utrolig kjekt å fornye klesskapet med slike lekkriteter. Og på nettsidene til Kappahl ser jeg at det er jammen mye flott som kommer inn videre fremover, både til dame, herre, baby og barn, så jeg holder meg nok ikke så lenge unna, permisjon eller ei..  

Lillesnuppa har også fått oppdatert vår/sommergarderoben skikkelig i løpet av de siste dagene. Var innom H&M en snartur i forrigårs og det ble jammen meg plukket med en del plagg derfra.. Så mye snuppete og fint til babyjenter da!! Får bli et eget innlegg det :)






Alle bilder i dette innlegget er lånt fra Kappahls nettsider.

1 kommentar:

Catrine sa...

Så lekkert tøy! Etter at jeg i mange år aldri har funnet noe tøy på Kappahl, har det virkelig tatt seg opp. Synes særlig de har fått inn mange lekre tunikaer/bluser i litt Odd Mollystil som jeg liker!
Håper vi snart er kvitt snøen!
Flott blogg du har forresten - kjekt med blogger hvor man finner inspirasjon til både det ene og andre! Ha en flott fredag! :)