mandag 8. mars 2010

Kid interiør



Se det fiiine påskeegget jeg fant meg på Kid Interiør av alle plasser. Jeg vil rett og slett skryte litt over Kid jeg. De har virkelig blitt flinke å plukke opp og følge trender. Syntes tidligere det var mye sånn billig-tull-og-tøys der, men de har virkelig skjerpet seg der. De har jo fått inn så mye flott utenom billige gardinenr, sengesett og håndduker. Man kan virkelig dra på skattejakt der nå også vil jeg med det samme rose dem for lekkre og lett oversiktlige nettsider. Flott jobba! Sånt liker vi!!



Oppdaget nå når jeg var inne på sidene deres at det ikke blir lenge til jeg stikker innom der igjen, for dette bestikksettet skal jeg være på utkikk etter. Kunne godt tenkt meg et litt spessielt hverdags bestikk, utenom de kjipe enkle i stål.. Dette var lekkert, uten å koste skjorta.


Ingen kommentarer: