fredag 12. februar 2010

♥ Glede i hjemmet ♥

Nå har foreldrene mine og lillesøster med tantebarna mine ankommet. Det så utrolig koselig med besøk!! Nå skal vi kose oss sammen og forberede barndåpen på søndag. Koldtbord med de gode klassikerne og diverse tapas-retter skal vi servere til mat. Heldigvis er min søster en flink kokk (merkelig hvor forskjellige vi er? Jeg kan ikke fordra å kokkelere..) og gleder seg til å sjefe litt over vår far og min kjæreste, som skal være hjelpere på kjøkkenet. Jeg håper på at jeg kan holde meg mest mulig unna :) Mye annet som skal ordnes også, duker som skal strykes, klær som skal forberedes, dåpskjolen skal settes rosa sløyfer på, blomster som skal settes sammen til oppsatser/buketter. Ja, listen er lang, men det blir tid til kos også ♥

På bildet over er rosekransen jeg bestilte hos Nina i Paradiset og den er virkelig vakker.  Sammen med den står den virkelig rustne, rustikke, gamle hesteskoen sønnen min fikk fra noen vilt fremmede i sommer. ♥ Hvordan viste de at mamman ønsket seg en akkurat sånn en?

(Noen som har tips til om man kan behandle den med noe? Den drysser nemlig veldig. Jeg har børstet den fri for alt løst, som jeg kunne finne, men alikevel drysser det når jeg flytter den.. Kunne man lakket den el for å bevare den som den er?)

Ingen kommentarer: