fredag 29. januar 2010

Litt gammelt og noe enda gamlere ♥

 

 


Dagens innlegg er litt detaljer fra stuen. Man har i dag mye rundt seg, er kjempe gøy med noe nytt, ei ny lyslykt på hylla eller ei pute som bare passer sååå godt i sofaen vår, men noe som er ennå artigere er å finne noen skjulte skatter her eller der, som en hadde glemt en hadde. Eller noe gammelt skrot, i andres øyne, som du ser en skjult skatt i.

Her om dagen var jeg i den mørke, kjipe kjelleren her i huset.. Jeg går ned dit så sjeldent som mulig.. :S Men denne dagen måtte jeg, jeg lette etter no babysaker etter størstemann, som lillegull kunne bruke. Det fant jeg. Men jeg fant mer, den søøøteste rosa bilderammen fra Lisbeth Dahl. Husker jeg kjøpte meg den mens jeg bodde på hybel og levde på stipend.. Det var så deilig å kjøpe litt luksus til meg selv, kjenner den hærlige følelsen ennå :)

Ikea-vasen fant jeg også der nede. Har igrunn aldri brukt den før, har andre vaser som fungerer bedre for tulipaner ol, men fant ut at den kanskje ville fungere som lyskrukke og jeg tror faktisk at jeg liker den sånn..

Det søte sausnebbet er også gammelt, men noe som er ennå gamlere og flottere er de skjønne gamle postkortene. Det er svigermor som har samlet, husker ikke nå hvor gamle, men fra første del av 1900-tallet i allefall. De er så flotte der de ligger :)


1 kommentar:

Christine; -små gleder sa...

For ein utruleg koselig blogg du har.
Nydelege detaljar frå stova di. Nydelig med sausnebbet syns eg! :)

Her skal eg jammmen følge med.

Christine